TOIMITUSEHDOT

1. Palveluntarjoaja

Maddie Marketing & Creative Oy

Luonnon luova

Y-tunnus: 3529314-9

Postiosoite:

Pohjantähdenkatu 6 a 3

15680 Lahti

2. Yleistä

Näitä sopimusehtoja sovelletaan kuluttajan, yrityksen tai yhteisön (jäljempänä ”asiakas”) ja Maddie Marketing & Creative Oy (jäljempänä ”yritys”) välisessä suhteessa. Yritys tarjoaa palveluinaan digitaalista sisältöä (mm. verkkokursseja).

3. Sopimuksen voimassaolo

Sopimus asiakkaan ja yrityksen välillä on kertaluontoinen. Kertaluontoinen sopimus syntyy, kun asiakas ostaa yritykseltä palvelun. Asiakas ei ole tämän jälkeen velvollinen ostamaan muita tuotteita eikä sitoudu kuukausittaisiin maksuihin tai ostoihin. Sopimus päättyy, kun palvelu on suoritettu loppuun.

4. Hinnat

Yrityksellä on oikeus muuttaa palveluidensa hintoja. Verkkokaupassa näkyvä hinta on voimassa oleva hinta kyseiselle palvelulle. Hinnat sisältävät arvonlisäveron ALV 25,5 %.

5. Maksuehdot

Yritys tarjoaa palveluille eri maksutapoja (verkkopankki- ja luottokorttimaksut).

Käytettävissä olevat maksutavat näkyvät ostoksen tekemisen yhteydessä.

Yritys käyttää maksunvälityspalveluna Stripea (

Stripe Payments Europe, Ltd). Stripe tai niiden välittämät maksupalvelut voivat näkyä maksua suoritettaessa ja tiliotteella maksun saajana.

Lue Stripen käyttöehdot.

Viivästyneistä maksuista peritään korkolain mukainen viivästyskorko sekä maksumuistutuksista ja muista perintätoimista aiheutuneet kulut.

Yritys siirtää maksamattomat saatavat huomautuksen jälkeen perintätoimiston perittäviksi. Perintätoimisto käyttää maksamattomien laskujen perintään

vapaaehtoista ja oikeudellista perintää. Laskuihin lisätään

perintätoimiston hinnaston mukaiset perintäkulut.

Yritys voi katkaista asiakkaan pääsyn ostamiinsa palveluihin viivästyneiden tai maksamattomien maksujen (myös osamaksuerien) takia, jos maksu ei ole

saapunut eräpäivään mennessä. Tämä ei kuitenkaan poista asiakkaan

maksuvelvollisuutta.

Yritys ei vastaa sopimuksista, jotka asiakas tekee kolmansien osapuolten

kanssa ostaessaan tuotteita. Esimerkiksi, jos asiakas ostaa palvelun osamaksulla,

tällöin maksuvelvollisuus voi siirtyä täysin asiakkaan ja osamaksupalvelua

tarjoavan yrityksen väliseksi. Asiakkaan on tarkistettava kolmannen

osapuolen ehdot maksutapaa valittaessa.

6. Osamaksu

Osamaksu tarkoittaa maksuvaihtoehtoa, jossa asiakas maksaa tietyn

rajallisen määrän osamaksuja päästäkseen käyttämään palvelua.

Osamaksujen määrä on rajallinen ja asiakas sitoutuu ostoa tehdessä maksamaan

kaikki tulevat osamaksuerät.

Ensimmäinen osamaksuerä veloitetaan heti oston yhteydessä.

Tämän jälkeen seuraavat erät veloitetaan kuukauden välein.

Tulevat erät veloitetaan automaattisesti asiakkaan antamalta maksuvälineeltä.

Jos automaattinen osamaksun veloittaminen asiakkaan antamalta maksukortilta

ei onnistu, pääsy ostettuihin palveluihin katkeaa välittömästi.

Pääsy palveluihin aukeaa, kun käyttäjätili aktivoidaan uudelleen sen jälkeen,

kun asiakas on suorittanut maksamattoman osamaksuerän.

Palveluiden katkeaminen ei poista asiakkaan maksuvelvollisuutta tulevista

tai maksamatta jääneistä osamaksueristä.

Jotta osamaksueriä ei jäisi maksamatta, asiakkaan tulee huolehtia, että maksukortilla tai muulla maksuvälineellä on riittävästi varoja osamaksuerien maksamiseen.

Jos asiakkaalle on kertynyt useita maksamattomia osamaksueriä,

yrityksellä on oikeus veloittaa asiakkaan tililtä välittömästi kaikki maksamattomat osamaksuerät yhdellä kerralla. Jos automaattinen maksun veloitus ei toistuvista

yrityksistä ja sähköpostitse lähetettävästä huomautuksesta huolimatta onnistu,

yrityksellä on oikeus veloittaa asiakkaalta kaikki maksamattomat sekä kaikki

jäljellä olevat maksuerät yhdellä laskulla 14 päivän maksuajalla.

Jos osamaksu joudutaan veloittamaan automaattisen veloituksen sijaan laskulla,

yritys lisää laskuun maksumuistutuslisän.

7. Ehtojen muutos

Yritys pidättää itselleen oikeuden muuttaa sopimusehtoja.

Asiakas on velvollinen tarkistamaan sopimusehtojen sisällön ja

päättämään sen jälkeen, haluaako hän jatkaa sopimusehtojen noudattamista.

Mikäli asiakas ei halua noudattaa näitä tai myöhemmin muutettuja sopimusehtoja,

yrityksen sivustojen ja palveluiden käyttö tulee välittömästi lopettaa.

8. Henkilötietojen kerääminen ja luovuttaminen

Yritys noudattaa kaikessa henkilötietojen keräämisessä ja käsittelyssä tietosuojalakia. Yrityksen rekisteri- ja tietosuojaseloste löytyvät yrityksen verkkosivuilla

.

9. Vastuunrajoitukset

Yritys ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

Yritys ei vastaa verkkosivuston käytön yhteydessä esiintyneistä teknisistä

häiriöistä ja siitä seuraavasta puutteellisesta tilausten käsittelyssä

eikä kolmansien osapuolien tarjoamien palveluiden, kuten kurssialustan, toimintahäiriöistä (kuten järjestelmien toimintahäiriöt ja viiveet

maksujen siirtymisessä) eikä sopimuksista, jotka asiakas tekee kolmansien

osapuolten kanssa ostaessaan tuotteita.

Yritys ei missään tapauksessa vastaa palvelujen, tuotteiden tai näiden

sisältämien materiaalien pohjalta ja johdosta tehtyjen asiakkaan päätösten seuraamuksista tai näiden aikaansaamisista tuloksista.

Yritys ei näin ollen takaa sitä, että tämän palvelut välittömästi

tuottavat asiakkaalle rahallista tuottoa.

10. Erimielisyydet ja sovellettava laki

Nämä sopimusehdot on laadittu, jotta erimielisyyksiä ei syntyisi.

Mikäli kuitenkin erimielisyyksiä syntyy palveluista tai sopimuksesta muutoin,

pyritään ne ratkaisemaan asiakkaan ja yrityksen välisillä neuvotteluilla.

Kuluttaja-asiakas: mikäli palveluita tai muutoin sopimusta koskevaa

erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla,

kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi ottamalla yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan (www.kuluttajariita.fi).

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn, kuluttaja voi

olla myös yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Tähän sopimukseen sovelletaan Suomen lakia.

Palveluista tai sopimuksesta muutoin aiheutuvat erimielisyydet ratkaistaan

yrityksen kotipaikan mukaisessa tuomioistuimessa, elleivät asiakas ja yritys pääse

asiassa neuvotteluilla sovintoon.

Yhteystiedot

Luonnon luova

marjo@luonnonluova.fi

Y-tunnus: 3529314-9

Kirjaudu verkkokurssille